9.5.08

The sun is shining...

Hvilken dejlig morgen :o) Solen skinner og der bliver lunt.

Med en fridag følger der 1½ times ekstra søvn, for der skal jo være en fordel ved ikke at skulle på job.
Men her til morgen, havde jeg bare glemt, at fortælle min blære om denne dags dagsorden, så 6.15 var den vågen og ville tømmes, så ja, jeg nåede 45 min længere idag.
Jeg fik så 45 min for mig selv i stuen med TTV og bærbar. Dejligt!

Om 1½ time skal vi op og se på brandbiler i kortegekørsel. Vores nye bandstation skal tages ibrug idag og der kommer så brandbiler fra både nord og syd.

1 kommentar:

  1. 45 minutter er ikke meget længere, men bedre end ingenting. Jeg er lige stået op (8.30), fik nemlig også muligheden for at sove videre. Dejligt når nu natten har været præget af hoste.

    Solen skinner - selv på Fyn ;o) Og de næste 5 dage ser vidunderlige ud vejrmæssigt.

    God pinse sweety ;o)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺