9.5.08

Sølle mig

Idag er de første græspollen registreret på det pollenvarsel jeg modtager pr. mail fra Astma og allergiforbundet. Det er målingen som bliver "talt" lige over middag idag og som kommer til at stå i morgens aviser.
Der er idag registreret 3 græspollen. Det lyder af "nada" for dem der ikke reagere på pollen, men for mig er det som en begyndende influenza eller en god gang feber.
Jeg er træt, hovedet er fyldt med vat og energien helt i bund. Jeg er irretabel, mine øjne klør og næsen løber.

Jeg fik sovet en times tid her til eftermiddag og en pille mere har gjort mig til et halvt menneske. Vi spiste udenfor og det fik fint, så nu skal jeg bare slappe af.

Varmen idag har også påvirket Lillemanden. Han faldt i søvn i bilen hjem fra Helsingør og igen da han "hjalp" storebror med reklameruten. Denne gang så tungt at vi kunne lægge ham på sofaen. Nu har han været vågen i to timer og han ser overhovedet træt ud. Han tager nok en lang aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺