5.5.08

Nedpakning og eftertænksomhed

Så er vi teltfri.

På ca. 35 min tog det at pille det ned. Så efter 8 dage med telt i haven, har vi nu vores græsplæne for os selv igen. Vi slipper også for Frøkenens danse- og sang undervisning efter bedste "high school" stil.

Det er egentlig lidt underligt ikke at skulle tænke i konfirmation. Den har fyldt meget de sidste mange måneder.
Istedet kan jeg begynde at tænke i julefrokost til Gemalens familie og nytårsaften, som vi også er de heldige "ejere" af. Vi har nemlig været heldige med at det hele faldt sammen ;o)

Julefrokosten er som den plejer, men nytårsaften må jeg se, om jeg kan lave noget anderledes.

Hovedet lægges i blød.

2 kommentarer:

  1. Du er vist i god tid, men det er hyggeligt at planlægge fester.

    Ha' en dejlig dag.

    Knus

    SvarSlet
  2. Der skal lige afprøves et par opskrifter inden år 2008 går på hæld.

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺