11.5.08

Mors dag

En dag vi ikke fejre her i huset. Dvs Frøkenen laver gaver til både mors- og fars dag, men så er det også det.

Men i år har det været anderledes. For i år har jeg fået Mors dags gave fra min kære Gemal. Jeg fik lige det jeg har ønsket mig...

...nemlig en Bosch MUM 8210 køkkenmaskine!


Jeg fik den som ovennævnte billed, maksinen med blender i glas (de kommer ellers i plast), citruspresser (ekstra i forhold til normalen) og et Romantik kit bestående af en CD med Jazz ballader og to lysesteger til fyrfadlys. Og det er lysesteger der vil noget. De vejer 614 g stykket!! Tab dem ikke ned over tæerne ;o)

Så nu har jeg fået Mors dags gave for resten af mit liv :o)

God Mors dag til alle jer mødre og god søndag til alle jer andre.

Update: Lillemand prøvede lige vægten af den ene lysestage på sine tæer her til aften. Det gjorde ondt!! :o(

4 kommentarer:

  1. Tillykke med gaven (sød mand du har!) - og ha' en god "mors aften". Jeg har nu ikke mærket noget til, at det har været mors dag i dag. Kun da jeg gik forbi blomsterforretningen tidligere på dagen (den ligger få meter fra min opgang) - der var godt nok mange kunder i butikken!

    SvarSlet
  2. Tak tak, Sussie :o)

    Jeg plejer nu heller ikke mærke noget til det. Fødselsdag er Gemalen blevet bedre til at huske, men det holdt hårdt i mange år.

    Men Sussie, tillykke med dagen og håber den har været hyggelig, lun og afslappet :o)

    SvarSlet
  3. Hold da op en gave, det er da super dejligt :-)

    Men du er åbenbart mor for din mand ;o)) lige som jeg er for min. For her var det også manden der huskede det og dukkede op med en smuk bukket. Pigerne havde da glemt det igen :o)

    SvarSlet
  4. Perle: Ældste havde ikke glemt, men at bruge penge på mig, gør jo bare at der er mindre til ham :o/ Han er vist ikke blevet opdraget helt endnu ;o)
    Frøkene har nævnt det ca. 1 gang daglige den sidste uge.

    Nå vi prøver igen til næste år...

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺