17.5.08

Morgenbolledej

Så har Multidyret (min Bosch MUM8) været i brug for første gang. Jeg ved, at jeg nu har haft den i en lille uges tid, men jeg har ikke lige haft noget jeg skulle bruge den.

Men igår havde jeg så lyst til at prøve den af og det skulle være morgenboller. Men jeg var løbet tør for gær, så det blev ikke til noget!!

Men her til aften blev den så brugt til morgenbolledejen. Det var min sædvanelige dej, som så bare blev rørt på maskinen. Det er dog nok sidste gang jeg gør lige det. Det tog for lang tid. Men til et rugbrød engang i næste uge, vil den være super.

Det var nu en underlig fornemmelse at lave dej og så ikke røre ved den (altså lige ud over da den skulle fra den store røreskål til en mere køleskabsegnet).

Igen i morgen skal den så på arbejde. Jeg vil lave hindbærmuffins.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺