3.5.08

De voksnes rækker

Nu er min ældste søn kommet ind i de voksnes rækker.

Han havde en rigtig god dag, med gæster, god mad, flotte gaver og et forfærdelgt vejr, men det ødelagde ikke dagen for ham!

Det regnede fra om morgenen og frem til omkring kl. 16. Ikke voldsomt, men meget konstant.

Nu er vi ved at komme ind i den almindelige hverdag igen. Jeg må sige at jeg var en anelse flad igår, så eftermiddagen blev på sofaen, efter at vi havde tømt teltet for borde og stole, som blev afhentet igår, fået vasket op og sat på plads.

Jeg syntes, jeg fik lavet et rimeligt "drenget" bord til dagen, holdt i sort, hvid og frisk grøn. Her er 3 billeder af bordet.





2 kommentarer:

  1. Smukt bord! Meget smagfuldt. Og det var jo godt, at det hele gik - som det skulle :)

    SvarSlet
  2. Tak, Sussie. Jeg syntes også selv jeg slap godt fra bordet. Alt klappede.

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺