17.5.08

Bog tagget :o)

Sussie har tagget mig med den litterære meme (så er begge betegnelser brugt).

Jeg skal:

  • Tage den nærmeste bog
  • Slå op på side 123
  • Finde 5. sætning og...
  • ...poste de næste 3 sætninger.
  • Give den videre til 5 andre som jeg skal linke til.
Jeg læser ikke lige for tiden, så det blev ud til bogreolen og med lukkede øjen trække en bog ud af reolen. Det blev til en bog af Olivia Goldsmith der hedder Hævnen er sød.
Han tog hendes hånd og førte den op til sin kind. Så kyssede han hendes fingre en efter en. "Hvor har du været tapper, Michelle. Du er ikke mere den lille pige, jeg giftede mig med".
Det er da sukkersødt på en lørdag aften! hihi
Så skal den videre til 5!?! Nå jeg vil så sende den til Perle, Catarina, NEWYORKERBYHEART, Johanna ... Jeg må vist holde mig til 4, jeg ved ikke lige hvem 5. M/K'eren kan være.
God lørdag aften ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺