12.5.08

2. pinsedag - aften

Copenhagen - we were there!

Vi rundede min Fru moders hjem inden vi satte kurs mod Zoo. Vejret var jo ovenud fint og gåturen derop varm. Der var mange mennesker, men ikke så der var "lange køer" foran de forskellige bure.

Frøkenen kæmpede lidt med Stumpen, for han skulle altså have hovedet i hullet og vi et billed med hjem.



Jeg er ikke vild med Tropezoo'en, der er jo fugtig klam varme der, men alle de sommerfugle der sværmer rundt - det er et flot syn.
Denne gang var de bare ikke så vilde med at sidde stille længe nok til at jeg, som ikke er en fantastisk forograf, kunne nå at knipse. Men en enkelt var dog villig.



Arten er glemt igen, men den er da smuk!

Lige omkring 15.30 trak skyerne ind over Zoo og det blev køligt. Vi vendte snuden hjemad til mors mørdbradbøffer med bløde løg, skysovs og kartofler. Så var det tid at vende snuden hjemad mod Nordsjælland.

Så starter hverdagen igen. Sengen skal snart invaderes og 3 arbejdsdage klares.


Undskyld de særdeles matte billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺