26.4.08

Weekend

Fredag aften/nat, lidt for sent i seng. God film i TV, men så den ikke færdig. Jeg sank hen og lullede så i seng.

Lørdag morgen, det er lyst, Gemalen står op. Jeg er vågen "frisk", men slumrer alligevel hen. 1½ time senere uddeler Lillemand skaller, hans måde at putte på om morgenen.

Jeg er total skæv i hele systemet. Vil bare sove, gider ikke stå op. Kl. er jo kun 7! Lillemand kaster sig ud af sengen og entreret toilettet (en har glemt at lukke døret til) og det er så = op!

Nu er klokken 10 og jeg vil tage et bad og så få købt ind. Jeg skal nemlig bage småkager idag og så er der lige et par konfirmationspunkter mere, jeg skal have klaret.

Imorgen bliver der ikke lavet noget, da Frøkenen og jeg skal på spejdertur til Københavns Zoo sammen med mellem 1000 og 1500 andre i blå uniform. Tradition som ikke vil misses.

4 kommentarer:

  1. Det lyder, som om det er lige op over med den konfirmation?

    Din morgen vil nok være genkendelig for de fleste småbørnsfamilier. Op klokken syv - og så på en lørdag... Fnys! Har selv prøvet det der med små børn og toiletter. Husker en gang, min søn var kravlet op / ned (?) i toiletkummen. Det opdagede vi, da hans paniske råb om hjælp vækkede os ("Uh! Uh! Uh!"), og så var det jo bare om at komme op.

    SvarSlet
  2. Uh ja, Sussie. Det er på torsdag!!
    Så der er lige op over.

    Der er sikkert rigtig mange som kan følge og føle med mig :o)
    Man glemmer altså bare hvad der lige følger med de der søde små.

    SvarSlet
  3. Man kan blive helt træt når man læser hvor tideligt du står op:o)

    Småkager, mums.

    SvarSlet
  4. Perle: Glæder mig også til ham den mindste er så stor at han kan sove ude. Så kan det være jeg kan få lov at sove til 9!! :o)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺