20.4.08

Tænk før der tales

Idag, her til morgen, gik Frøkenen en del over stregen.

5 min efter hun var steget ud af dynerne, henvente hun sig til Ældste og sagde: "Må jeg sige hvad jeg syntes om dit hår?" (De to blev klippet igår).
Ældste grynter (sådan taler man vist i en alder) og Frøkenen melder så ud: "Jeg syntes dit hår er grimt og det klæ'r dig ikke!!".

Blev jeg lige tosset! Sagde noget til hende og fik det klassiske svar fra Frøkenens mund: "Jeg har lov til at tale og sige min mening. Vi bor i et frit land".

Gid man kunne klipse sådan en #%&/¤#" mund sammen!

2 kommentarer:

  1. Damn jeg var blevet tosset over sådan et modsvar. For mig er det, at svare igen, manglende respekt.

    Håber sønnike kan lade det glide ud af det andet øre.

    Men hvor kan sådan nogle søskende bare være stride ved hinanden - det kender vi jo også her.

    Ps. skal jeg sende en rulle gaffa tape ;o)))

    SvarSlet
  2. Ja tak og et par tuber 10 sek. lim ;o)

    Det erdisrespekt og samtidig er det er det en prøve på hvad man kan og må.

    Jeg var tæt på at give en ørefigne, men det må man ikke!

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺