10.4.08

Sig godmorgen, nu står solen op...

Ham Chris fortalte igår, om søvn og vigtigheden af at få nok af den. Os voksne bør have minimum 7½ time, da vi skal igennem fem perioder af 1½ times varighed, for at komme igennem de 5 faser, som giver en god søvn.
Jeg gik i seng kl. 23.30 igår og mit vækkeur ringede kl. 7.00 her til morgen. Fint, det skulle give 7½ time og jeg vil være udhvilet (som man kan være udhvilet med underskud i kroppen). Men efter at have drømt den samme frekvens to gange i træk, ja, så var det slut med søvn til mig. Kl. 6.11 var jeg vågen og ja, så startede torsdag d. 10/4 :o)

2 kommentarer:

  1. Man kan sige meget om ham Chris, men ikke alle er enige. Nogle mener, at vi har forskellige behov og de ligger mellem 5-8 timers søvn, som gerne skal ligge i tidsrummet 22-06.

    Jeg har kun set et enkelt program med ham i tv, og det virkede interessant.

    Men jeg håber, at du snart er veludhvilet og fuld af energi.....mindstemanden bliver jo større og større ;o)

    Kram

    SvarSlet
  2. Perle: Inden jeg skrev indlægget var jeg lige inde på Netdoktor, for at læse om det. Og der står noget lige det han sagde igår.
    Jeg kan for det meste klare mig med 6-7 timer. Gemalen æælsker sine 10-12 timer når det er blevet søndag morgen.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺