11.4.08

Jeg er sgu min egen og jeg fylder!!

Igår var Gemalen i haven, for at få renset ud i ukrudtet. Jeg var den heldige vinder af aftensmadstjansen og var derfor i køkkenet.

Gemalen kommer ind til mig og beder mig smutte ud af terrassedøren og liste rundt om huset, for der er lige noget jeg skal se...

Bag huset har vi for øjeblikket "losseplads". Alt det, vi skal have smidt ud på søndag, ligger der, så som Ældstes gamle sovesofa, gl. vaskekurve m.m.

Jeg smutter ud og rundt om hjørnet med kameraet i hånden (som jeg havde fået besked på) og der, godt flydt ud over den gamle sovesofa, ligger Felix, vejens største rod. Han var helt væk og virkede ikke som om, han gad noget som helst.



Felix er IKKE vores kat. Han hører til længere nede af vejen, men det er godt nok, hvad jeg vil kalde afslapning, på fremmed territorium!

2 kommentarer:

  1. Han er en ordenlig moppedreng :o) Sådanne katte elsker simpelt hen et blødt sted at ligge og når så man kan få en solstråle med på vejen er det jo skønt.

    SvarSlet
  2. Sjovt nok virker han ikke stor, når han kommer spankulerende gennem haven eller ude på vejen, men her har han godt nok bredt sig her ;o)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺