5.4.08

Forberedelser

Nu nærmer tiden sig til, at vi skal have konfirmation. Meget er på plads, men der er lige lidt, der skal prøves af inden dagen.

Til maden er der brød med, men jeg tror, jeg vil gardere mig og bage lidt brøds selv. Jeg vil lave brød til buffeten og så skal der kuvertflûtes til "skrub-hjem" suppen. Suppen står jeg selv for.

Idag bliver der afprøvet brød/flûtes til buffeten, så håber jeg de bliver godt efter en tur i fryseren.
Imorgen skal kuvertflûtene bages og fryses. Har bagt dem tit, men aldrig frosset dem.

Så skal jeg vist også lige huske at få købt honning, som skal bruges i kuvertflûtene!!

2 kommentarer:

  1. Mums det lyder lækkert. Kunne du smide en opskrift på de der kuvert flute?

    SvarSlet
  2. Den skal nok komme her en af dagene. Skal lige prøve om de kan fryses.

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺