19.3.08

VÆK!!!

Min mobil - en Samsung klaptelefon - som har fulgt mig de sidste 3-4 år, overlevet en 40 graders vask med skyllemiddel, altid været der når jeg har kunne finde den - er blevet VÆK!!

Jeg havde den i søndage efter kirkegang og jeg havde den også fremme på et eller andet tidspunkt søndag eller mandag, men nu er den VÆK!!

Jeg har ringet til den, men den var ved at løbe tør for strøm, sidst jeg så den, så den er nok død nu.

Jeg har aldrig været afhængig af min mobil, den har sagtens kunne ligge hjemme i flere dage, uden at jeg har savent den, men nu hvor den er VÆK!!! SAVNER jeg den!

Og alle telefonnumrene, SMS'erne og min MMS fra min "Søster" er VÆK!! Men du skal nok få et påskeæg alligevel ;o)

Jeg må se at få fundet den, ellers må jeg ud og anskaffe mig en ny.

6 kommentarer:

  1. Det er jo livsnerven der er væk hehehe :)

    Aj, helt alvorligt er det da irriterende. Vi har jo efterhånden vænnet os til de små elektroniske hjælpemidler.

    Håber du finder den eller får en anden hurtigst muligt.

    Kram

    SvarSlet
  2. Øv da det er da rigtigt træls. Jeg håber du finder den. I en jakke eller på bunden af tasken.

    SvarSlet
  3. Perle: Den er pludselig blevet det :o)

    Catarina: Jeg har været i jakken og har vendt bunden i vejret på tasken, uden synligt godt resultat.

    Men nu har vi alle fri og så kan vi endevende huset og måske finde flere Lillemand-gemmesteder.

    SvarSlet
  4. God ide -har du kikket pusletasken?

    SvarSlet
  5. Catarina: Den havde jeg ikke tænkt på :)
    Tjekket, men ligeså negativ. Øv!

    SvarSlet
  6. Øv - så er jeg blank :-(

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺