16.3.08

Palmesøndag

Så har jeg hørt kirkesang og kirkeklang og oplevet Frøkenen stå sammen med tre andre og synge en sang for alle os, der var i kirken. Jeg var også til nadvre idag. Frøkenen ville gerne prøve men ikke uden mor. Hendes kommentar til 'jesu blod' var "Det smager da ikke vildt forfærdeligt".

Der var en enkelt barnedåb. Den lille purk fik navnet Ole. Det er jo et godt dansk navn. Han er da også barn af en høj tynd hvidhåret mand, hvis alder vi (en bekendt og jeg) sjussede os til, måtte være et sted mellem 50 og 60 år. Moderen var asiat og et vel omkring de 25-30 år. Gudmoderen var (blev vi enige om) farmor til drengen og et sted mellem 80-90 år. Hun havde svært ved at gå lige, med den lille purk i armene og var da også ved at tabe ham oppe ved døbefonden, da hun skulle have ham flyttet, fra den ene arm til den anden. Fadderne var omkring de 50 år og så kom (tror vi) farmoderens søster med stok. Så er det vi kom til at tale om, hvor mange der mon ville være med, når Ole skal konformeres. Men Ole var en rigtig nuser lille gut :o)

Så er vi begyndt på havemarthonen. Det skal laves MEGET, men jeg tror vi begynder med, at få den til at ligne et næsten tomt lærred. Så kan vi lægge farver og skygger på efter konfirmationen.

Og Perle jeg prøvede at synge for både dig og mig ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺