15.3.08

Oh what a night!

Det er utroligt hvor meget bæ der kan være i en lille gut på 18 måneder.

Lidt i 2 i nat smuttede Gemalen ud og skiftede yngste. Kl 2.30 var der lyde fra bleen igen og jeg hoppede ud af sengen og skiftede. kl 2. 50 var der gevinst igen og vi fortrak ind til stuen for ikke at forstyrre farmand, der skulle på job her til morgen.

For at holde mig vågen, tændte jeg for TV'et og fandt en film på ZULU, som kunne køre i baggrunden. Jeg snupper tit en krimiserie, hvis jeg er tvunget til at holde mig vågen på sådan et ukristeligt tidspunkt. Og det havde jeg i nat. Lillemand skulle lige have fyldt maven med lidt banan og kiks. Vi hyggede så med en filmatiseret Dean Koontz roman "Black River". Den var god, men ikke, som jeg husker Dean Koontz romaner, med indbygget uhygge. En 15 min før filmen var færdig, var der ikke mere liv i Lillemand og kl. 4.20 kunne jeg bære en sovende stump ind i sengen igen og sove.

Kl 7.30 var den del af sengelivet slut. Lillemand ville have morgenmad. Så nu har vi spist og jeg skal have liv i Frøkenen. Hun skal afsted kl. 12 til Theater og filmfestival i Næstved med klubben. Det er alle der er med i årets theaterforestilling i klubben der har fået tilbuddet.

4 kommentarer:

  1. Stakkels lille fyr og hans mor :o(

    Er du så ikke godt træt i dag?

    SvarSlet
  2. Årh det er bare så hårdt med en slags nætter. HÅber du er på højkant igen, og kan få hvilket lidt i weekenden og i den kommende påskeferie.

    SvarSlet
  3. Perle: Jeg er vel en 2-3 skridt ved siden af mig selv. Jeg glemmer hurtigere end jeg kan tænke... eller hvordan jeg skal udtrykke det. Men jeg tror jeg vil hvile mig lidt og se om Stumpen vil sove en time mere.

    Johanna: Velkommen tilbage :o)
    Jeg tror en lille time vil være helt ok.
    Min påskeferie starter på onsdag og så kan vi sove til "vi" (Lillemand)vågner.

    SvarSlet
  4. Håber du fik en lille lur. Der er bare så energi drænende når de yngste har sådan en tur med omgangssyge.

    Må næste nat blive bedre.

    Kram

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺