16.3.08

:o) :o) :o)

Selvom jeg først ramte min seng kl. midnat, har jeg sovet rigtig godt og er nu en del mere levende end igår. Lillemand har ikke skulle skiftes i nat, men har været vågen et par gange, da han lille brandbilsrøde numse har været rigtig øm. Og det er selvom vi har skiftet ham rigtig meget.

Morgenbollerne hæver og jeg har lige set den suverene serie "Minisekterne" på DR1. Så om en lille ½ time skal jeg i bad, mens bollerne bager, for jeg skal i kirke med Frøkenen. Hun har været med til at lave nogle kulisser til dagens tekst.

3 kommentarer:

  1. De der røde barnenumser kan man næsten selv fornemme hvor ondt gør :-(

    Dejligt, at natten har været mere venlig ved jer alle.

    God tur i kirke, syng lidt for mig :-)

    SvarSlet
  2. Perle: Jeg har sunget for dig også!
    ...og ingen løb skrigende væk ;o)

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺