8.3.08

Godlørdagmorgen Danmark

Solen skinner ikke, men alle buske i haven svejer kun for en svag brise og det er jo gode tegn. Ikke at jeg kan bruge det til noget særligt idag. Vi skal nemlig til fødselsdag i eftermiddag og der skal købes gave og når vi nu er et sted på Vestegnen, så skal Bilka lige gåes stille og roligt igennem.

Jeg mangler bloklys i den rigtige grønne farve til konfirmationen. Så skal jeg se, om jeg kan få et par ngl. garn til en Peruhue, jeg vil se at få strikket. Det er jo godt nok ikke rigtigt huevejr mere, men hvis den nu ligger der til næste vinter, så kan det være mine øre kan blive varme ;o)

Frøkenen har sovet ude. Der har været overnatning i klubben og idag skal hun hentes inden kl. 10. Hun havde selv pakket overnatningstasken, som vi bare skulle komme over og aflevere. Men af en eller anden grund, tjekkede jeg lige efter om alt nu også var der. Der var vist alt, hun selv kunne tænke på (incl. en af mine mascaraer og en eyeliner), men jeg kom lige et par natbukser og et par vaskeklude i.

Nå familien skal op. Der er en reklamerute der skal overståes. Morgenbrødet er bagt og køler, så jeg skal bare lige sætte tevandet over.

Nu skinner solen, så god lørdag til alle jer derude :o)

4 kommentarer:

  1. Du må have en god shoppetur til Bilka og rigtig god weekend til dig og amilien :-)

    SvarSlet
  2. Catarina: Tusind tak til dig :o)

    SvarSlet
  3. God weekend til dig også, håber du finder hvad du mangler til konfirmationen.

    Kram

    SvarSlet
  4. Perle: Jeg fandt lidt, men ikke hvad jeg søgte.

    God søndag.
    Knuser

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺