17.3.08

Gjorde det - desværre

Jeg tog på job! Lillemand var frisk da han vågnede og så var det lige tids nok til at jeg kunne komme frem til tiden.
Så lave morgenmad til stump + madpakke, tøj på to og så et par hurtige sko og jakke til mig og regntøjet med foer + støvler til Lillemanden og afsted. Lidt kølig, men ikke noget at skrive hjem om.

Vel fremme på jobbet skinnede solen og det er jo altid dejligt. Sådan ved 10-tiden kom der noget hagl og så igen lidt sol. Men så var det lige, at de der store hvide snefnug kom dryssende, senere væltende ned.

Kl. 15 måtte jeg bare hjem. Trætheden overvandt stædigheden. Så på med overtøjet og ned på cykel. Og det var en fugtig og ubehagelig tur hjem. Sneet piskede ind i hovedet, som små nåle, der var søer på cykelstien og ja, mine små søde sko var ikke lige beregnet til den type vejr.
Over og hente Lillemand og hjem og af med tøjet! Ud med nylonerne. De var ambre farvede, da jeg tog hjemmefra, nu er de sorte. Ind i sofaen og op med benene og så skylle varm te ned, mens jeg læser om regnvejr og solskin på blogge vest for Storebælt og så lige sne sne sne på en af dem fra nabolaget.

Men sådan ser min forhave ud lige nu:

Det skal vist mere hedde Merry Christmas end Happy Easter ;o)

4 kommentarer:

  1. Det er da for vildt - her skinner solen fra en skyfri himmel og jeg har kik til månen.

    Du må altså godt beholde din sne, jeg vil ikke have den. :-D

    SvarSlet
  2. Ja her kan vi ikke se månen for sne, men så længe jeg er her inde i varmen (mangler bare lige en brændeovn)så er det ok.

    Skulle ikke tro vi boede i samme land eller bare med en 150 - 200 km imellem :o)

    SvarSlet
  3. Som Catarina skriver, så har der været sol og blå himmel her. Har været ude og gå 7 km med yngste, dejlig tur.

    Ja, behold du bare sneen hos dig :o)

    SvarSlet
  4. Øv, jeg vil ellers så gerne dele!

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺