13.3.08

Generalforsamling i Kunstforeningen

Tænk at man frivilligt er på job i 12 timer. Det er en lang dag!!
Men der var en grund. Kl. 16.30 begyndte årets generalforsamling i firmaets kunstforening.
  • Kl. 16.30 til 17 var det lidt væske til ganen og et kik på det udloddede kunst.
  • Kl. 17 til 18.10 var der foredrag med Erik Veistrup. Han er med eget ord keramikoman. Han har nok Danmarks største samling af keramik og andre kunstgenstande.
  • Kl. 18.10 til 18.40 en let anretning
  • 18.40 til 19.4o Generalforsamling
  • 19.40 til 20.10 udloding af indkøbt kunst
  • 20.10 Tak for i aften

Lodtrækningen er en nervepirrende omgang. Men eftersom jeg vandt sidste år og derfor kun har et lod i år, var der kun en meget lille chance for at vinde igen og jeg fik heller ikke noget med hjem. Men til næste år har jeg to lodder og så må vi se om det kan konkurrere mod dem der så har 256 lodder :o)

2 kommentarer:

  1. Det var en lang dag, men jeg kan rigtig godt lide ideen med en kunstforening. og du fik jo et rigtig smukt billede sidst (heldige rad ;o))

    God weekend.

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er rigtig glad for mit billed, men jeg kan jo heller ikke lige male mine egne billeder ;o)

    God weekend til dig, Søde!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺