28.3.08

Det nærmer sig...

Om 1½ time skulle vi alle været samlet og bilen pakket. Men inden da skal jeg lige have vasket endnu en maskine.

Jeg syntes selv jeg har været flittig idag. Jeg har vasket alt sengetøjet vi skal have med til Fyns land. Det er handlet ind, men glemt lidt, som vi så bare må mangle. Er næsten færdig med at pakke og har også lavet aspragessuppe til fryseren (prøve på "natmaden" til konfirmationen).

Ja, fredag med opgaver.
Nu vil jeg forlade bloggen for denne weekend og håber alle må have det godt de næste par dage.

3 kommentarer:

  1. Åh hårhh hvor har du været effektiv. Kom lige over til mig og forsæt, please :)

    SvarSlet
  2. Åhh nej! jeg HADER rengøring!! Det er noget Fanden har opfundet :o(

    SvarSlet
  3. Hva'.....er du ikke kommet hjem endnu? Fyn er jo et dejligt sted, så jeg kan forstå dig hvis du er blevet fristet ;o))

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺