11.2.08

Uh, jeg bliver så arrig......

Tænder TV'et her til morgen, for lige at læse teksttv og se nyhederne på TV2. Men det var en negativ oplevelse.
I Kokkedal er en 11-årig dreng blevet overfaldet af tre unge mennesker, der har sprøjtet parfume i hovedet på han, samtidig med, at de har sat ild til. Han fik andengradsforbrandninger i ansigtet. Hvad helved er det for en opførsel!! Er det overhovedet muligt for sådan nogen at tænke bare en lille smugle på konsekvenserne af det de gør eller kan de kun tænke på deres "eget sjov" og beskidte ego!! Ih, hvor jeg kan jeg blive arrig.
På Nørrebro har utilpassede trediegenerations unge sat ild til biler, medborgerhuset og det lokale bibliotek. Igen tænker de kun på dem selv og ikke på at man ødelægger meget for mange andre.
Frøkenens kommentar var:" Hvor er de dumme, at de ødelægger andres biler".

Hvad er det for et samfund vi lever i??

4 kommentarer:

  1. Ahhhjj :o( Det er simpelt hen for meget. Denne drengs overfalds"mænd" er garanteret under den kriminelle lavalder og så kan man stort set intet stille op.

    De overfald der sker i DK bliver grovere og grovere synes jeg.

    SvarSlet
  2. Perle: Ja volden bliver grovere og grovere i DK, men jeg har lige læst at denne dren løj, for at skjule at han selv var skyld i forbrændingerne. Det er jo egentlig også en form for "kriminalitet". Det er jo med til at gøre befolkningen i sådanne områder nervøse.

    SvarSlet
  3. Deborah: Ja, og det gør det jo ikke meget bedre. Har også hidset mig op i et nyt indlæg "Uh, jeg bliver så arrig...... Del 2" :o)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺