27.2.08

Spejdere og pelikaner


Der var ingen mikrospejdere der fløj væk eller væltede i stormen her til aften, men hold da helt op, hvor blev vi gennemblæst.
Den første time var vi ude og den sidste ½ time var vi inde i laden. Her blev der nydt lidt til mave og gane. Jeg havde bagt en chokoladekage og min mikroleder havde bagt en kanelkage, som blev serveret med saftevand til. Det var farvelkage til to vores mikroassistenter som, pga. en lederrokade, skal hjælpe hos vores minier og juniore.

Nu sidder jeg her med benene oppe og drikker te og håber at trykket i mine bihuler, vil forsvinde igen.

2 kommentarer:

  1. Jeg er simpelt hen slet ikke udendørsmenneske, så jeg ville have svært ved at komme afsted sådan en blæsende aften ;o)

    Rigtig hyggeligt med fødderne oppe og en kop te.

    God torsdag.

    SvarSlet
  2. Nå Perle, det ved jeg nu ikke rigtig, om du ikke er!
    Gik du ikke 5 km i storm og regn igår? :o)

    Kunne jeg være blevet hjemme, havde jeg gjort det.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺