22.2.08

Fridag, fredag, uge 8

Det er nemlig FF dag idag. Fridags fredag og længe ventet.
Det har været nogle hektiske uger. I vinterferien (uge 7, her hvor vi bor) var jeg den eneste fra vores team der var på job og faktisk også den eneste fra afdelingen, der var der hele ugen, så der var meget tyst torsdag og fredag. Der kom selvfølgelig en her-og-nu mail om en sag vi har, som jeg så måtte forsøge at tage hånd om (havde ikke fået den indledende info!). Så måtte min afslutning lægges til side.

Uge 8 startede med ny kollega som skulle introduseres og jeg havde fået æren med alt det løse. Tirsdag fik vi, ved et ekstra ordinært afdelingsmøde, at vide at vores afdelingskoordinator havde sagt om og har sidste dag på tirsdag. Den skal lige fordøjes! Jeg blev ansat af ham i tidernes morgen og har altid haft ham som leder lige siden. Har ikke altid været enig med ham og af og til bandet ham langt væk, men det er en underlig følelse, at han stopper. Onsdag, torsdag og fredag har stået på afslutning og lettere kaos pga. opsigelsen. Men jeg blev færdig med afslutningen igår aftes 17.38 og idag bliver så en stille dag, hvor jeg passer på mine fingre og arme, som altid smerter efter en afslutning.

Alt det ovenfor skrevet har også gjort, at jeg ikke har skrevet her. Andet end forleden. Jeg har læst og kommenteret lidt, men ikke meget.

2 kommentarer:

  1. Uanset hvor meget man er enig eller ej med bossen, er det altid underligt når sådan en stopper. Og så når man ikke får særlig meget tid til at vænne sig til tanken.

    Men det går og du vil opleve, at i løbet at kort tid så føles det, som om det altid har været sådan. Taler af erfaring. Min boss gik jo med få timers varsel i efteråret. Gik en uges tid med at samle kæben op, men så var vi videre med travlheden.

    Nyd din FF :o)

    kram

    SvarSlet
  2. Min bos gav dog en lidt længere opsigelse end din. Og ja når andre er stoppet, så har vi jo overlevet og indimellem glemt dem helt.
    Nu er det så bare spændende hvem der skal afløse.....

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺