25.2.08

En hyggelig dag og lidt øv

Igår fik jeg planlagt min fridag idag. Den skulle være lidt i retning af:
  1. Op omkring 6.30 (uhm, sove lidt længere end til hverdag)
  2. Have liv i ungerne og ud af døren til tiden.
  3. Aflevere yngste i vuggestuen.
  4. Vaske noget tøj...
  5. ...og få ryddet gulvet for legetøj.
  6. Købe lidt ind.
  7. Til frokost hos en veninde.
  8. Hente yngste ikke for sent på min fridag.
  9. Lave aftensmad og få styr på småting.

Sådan gik min dag:

  1. Blev vækket 5.30 af yngste der ikke ville sove mere.
  2. Prøvede at få liv i de store og fik smidt de store i skole, selvom den ene havde ondt i halsen og den anden i maven.
  3. Kørte en grædende yngste i vuggestue og forlod det grædende barn. Vild dårlig samvittighed, men på den anden side så havde jeg bare brug for tid til/for mig selv.
  4. Fik fjernet legetøjet fra gulvet...
  5. ...og sat en vask over, men ellers ikke så meget.
  6. Fik købt ind.
  7. Var til smadder hyggelig frokost hos veninden.
  8. Gemalen ringede 15.40 for at høre om jeg var levende endnu. Fik sendt ham efter yngste i vuggestuen. Altså ikke tideligt!
  9. Skal nu igang med aftensmaden.

Lige ud over øv ved afleveringen af yngste og den lidt stenede tid efter jeg var kommet hjem og inden indkøb og frokost, så har det været en hyggelig dag :o)

2 kommentarer:

  1. Nogle gange går det bare ikke som man planlægger :(

    Tror også det er vigtigt, at man finder lidt "jeg-tid" ind i mellem. Også selv om familiens yngste ikke er helt enig. Men jeg kender godt den der kedelige fornemmelse når man afleverer et grædende barn.

    Må denne dag blive god (trods regn).

    Knus

    SvarSlet
  2. Dagen idag var rimelig ok, selvom det regnede. Kom både på og hjem fra job uden at blive særlig fugtíg.
    Sagde jo farvel til min boss :(

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺