18.2.08

Alt optaget

Tog lige 5 min. med hjernen slået fra, efter at have været igennem 2 timers intro til en ny medarbejder i min afdelign.

På min opslagstavle foran mit skrivebord, hænger et ark A4-papir, som en forhenværende kollega har lavet til mig. Hun gav mig "skiltet" på et tidspunkt, hvor det væltede ind med Ad Hoc pågaver.

På skiltet står der:

INDLEVERINGSFRISTEN FOR SPØRGSMÅL OG NYE
OPGAVER I DENNE UGE ER OVERSKREDET.
Hav en god dag!

En anden kollega satte så en gul Post-it på med påskriften:

-der er åbent igen på mandag fra kl. 11:30 til halv tolv.

Der kommer stadig opgaver ind i klumper, men skiltet får med jævne mellemrum kollegaer til at standse op :o)

4 kommentarer:

  1. Sådan har min hjerne det :o)

    SvarSlet
  2. Det er da ikke godt at høre! Du må gerne låne mit skilt :o)

    SvarSlet
  3. Må jeg ikke hellere låne din hjerne :o))

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺