27.1.08

Sovesofa


Så fik vi langt om længe købt en ny seng til Magnus. Han har været forvist til 2 madresser på gulvet, siden vi malede i uge 34/07. Men idag kom vi så afsted til Daells bolighus, som holder søndagsåbent. Sovesofaen hedde Leeds og vi har købt den i mørkegrå microfiberstof. Den lyse sand som den er vist oppe, passer ikke til de 3 farver jeg valgte dengang. Værelset er malet i farverne sort, grå og rød.
Det gode ved sofaen er, at han sagtens kan sove på den, uden at den er slået ud. Mange af de mere ungdomlige er desværre konstrueret, sådan at det meste af sengen er ryglæn og så bliver man nød til, at slå den ud hver nat. Jeg ved så også at han ikke får den slået sammen igen, før vi igen skal have gæster.

Jeg har hele tiden holdt på, at vi skulle købe en sovesofa, så vi har den ekstra soveplads, hvis han skal have en kammerat på overnatning eller familiebesøg. Med allerede et værelse i underskud, må man udnytte hvor man kan.
Den kommer på onsdag meller 18-22. Samtidig kommer der også to kontorstole og en 4-rums rumdeler. Mangus mangler en stol på værelset og vores i stuen er slidt op.
Resten af søndagen er afsat til oprydning og brødbagning. Aftensmaden er idag brød og pålæg.

6 kommentarer:

  1. Han kommer til at elske en bred seng, så jeg er spændt på om den kommer til at være udslået hele tiden :-)


    Ps. hvorfor skal man altid skrive sit kaldenavn igen (den husker åbenbart ikke) og så også indtaste et "ord"?

    SvarSlet
  2. Den sidste seng han havde havde han ikke så let ved at slippe når den var slået ud, så det gentager sig nok igen (desværre).

    Nej, den husker desværre ikke ens navn, men jeg mindes ikke, jeg endnu har bedt om "sikkerhedsord".
    Den må jeg lige tjekke op på.

    SvarSlet
  3. En sovesofa er altid god at have, det er lækkert med en (nem) ekstra sengeplads

    SvarSlet
  4. Hej Michael :0)
    Lige præsis! Derfor har vi faktisk 2 stk (hver af de store har en).

    SvarSlet
  5. Jeg synes altså bare man sover af H-til på en sove sofa. Så vil jeg nok hellere fortrække nogle madrasser :) men det så jo ikke så kønt ud.

    SvarSlet
  6. Anonym - Han har nu ikke brokket sig, men jeg foretrækker også en rigtig seng.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺