28.1.08

Hjemmedag

Hvorfor bliver børn altid syge, når man har mindst tid til at være hjemme?

Det er lige sådan en dag, jeg har idag. Jeg havde et afdelingsmøde og et arbejdsmøde her til formiddag, en massagetid kl. 14 og et gå hjem foredrag i eftermiddag og så bliver Lillemand syg.
Jeg har meddelt jobbet at jeg har barn syg. Gemalen ringede og meddelte, at jeg kunne regne med at han var hjemme, så jeg kunne nå den ½ times muskelafspænding. Når jeg nu er på jobbet, så tager jeg lige et par timer på min pind og eftermiddagsforedraget med.

Lige nu bevæger Lilemanden sig rundt, men vi har brugt det meste af tiden, siden vi blev alene, på at læse bøger. Han er en rigtig lille bogorm :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺