31.1.08

Fastelavnskostume

I yngstes vuggestue holder de fastelavn imorgen. Når man er 17 måneder, er man nok ligeglad med, at blive klædt ud, men jeg syntes der skal lidt på. Så derfor var der lige et projekt, der skulle ordnes efter aftensmaden.

I den alder skal der ikke bruges sminke og det skal ikke indeholde noget de skal holde styr på. Så imorgen bliver Lillemand en improviseret klovn.
Et par gamle jogginbukser har fået påsyet seler og derpå har jeg syet "stofknapper". På hovedet får han en hue med bindebånd og lige om lidt vil jeg lave en butterfly til at pynte halsen og så er det vist det for i år.

2 kommentarer:

  1. Der må da kræve et billede af den skønne fyr i klovne outfittet :o)

    SvarSlet
  2. Det skal nok komme. Jeg havde bare ikke lige kameraet med i vuggestuen.
    Men på tirsdag skal han have det på igen og så skal vi have et minde :o)

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺