28.1.08

Chris MacDonald


Dagen idag har stået i Chris MacDonald's tegn - for mig.

Da Lillemand var blevet lagt til at sove i formiddags, var der genudsendelse af 'Chris på skolebænken'. Så det, da jeg troede, jeg havde misset den i mandags.

Eftermiddagsforedraget på jobbet var med Chris MacDonald og hed 'StrongBODY StrongMIND'. Jeg må sige, at her er en mand med power. Hvilken energi, hvilken talegaver. Til april kommer han igen med næste foredrag. Det tror jeg, jeg må have med!!

Efter han havde forladt os, tog han til 'Aftenshowet', hvor han var blandt gæsterne sammen med Bertel Haarder. Det så jeg så også lige...

Og kl. 20.30 kom så sidste del af 'Chris på skolebænken', så nu er jeg mæt af Chris for i dag.

1 kommentar:

  1. Så også udsendelsen i går da jeg alligevel arbejdede hjemme. Tv'et kører altid i baggrunden og så kan man jo lige løft blikket :o)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺